Pak Solutions har som mål att erbjuda högkvalitativa städtjänster med en stark inriktning på detaljer, enastående kundtjänst och miljöhänsyn.

Vi tillhandahåller ett omfattande utbud av städtjänster i Stockholm, både för företag och privatpersoner. Vårt sortiment omfattar bland annat hemstädning, flyttstädning, storstädning, kontorsstädning, butiksstädning, slutstädning, byggstädning och fönsterputsning.

Våra medarbetare är nyckeln till att upprätthålla den höga kvalitet som vi erbjuder. Vi handplockar vårt team för att säkerställa att du får den service du förtjänar. Våra medarbetare är välutbildade och professionella, vilket ger dig tryggheten att en städexpert kommer till ditt hem för att skapa en skinande ren miljö. Alla våra anställda följer svenska lagar och riktlinjer för att säkerställa att din städupplevelse är trygg, smidig och professionell när du väljer att göra affärer med oss.

Vi strävar efter att minska användningen av kemiska produkter och väljer miljömärkta rengöringsmedel för att möta våra kunders miljökrav och personliga behov. Dessutom är vi fullt försäkrade genom Trygg Hansa, vilket ger både våra städare och kunder extra trygghet.

Vår yrkeskompetens är en garanti för att du alltid kommer att få en positiv och professionell upplevelse som kund!

Kundnöjdhetsgaranti

Om du inte är tillfreds med våra tjänster är du välkommen att kontakta oss inom 48 timmar för att få en återbetalning. Vi är enbart nöjda när du är nöjd!

Säkerhetspolicy

Vi följer riktlinjerna från Sveriges Stöldskyddsförening när det gäller säkerhetsfrågor. Vi har en rigorös rekryteringsprocess där varje medarbetare har genomgått en säkerhetsprövning, lämnat referenser om goda handlingar och undertecknat ett sekretessavtal.

Miljöpolicy

Pak Solutions utför sina tjänster med minimal miljöpåverkan. Vi använder enbart 100% miljövänlig rengöringsutrustning, med hänsyn till din hälsa och våra städares välbefinnande.

VANLIGA FRÅGOR

Om du vill boka in en eller flera av våra tjänster så klickar du här. Ange bara tjänsten du vill boka så kontaktar vår kundtjänst dig så snart som möjligt.

Alla våra städare är professionella städare med erfarenhet och utbildning i hushållsstädning. Alla anställda har genomgått bakgrundskontroller och säkerhetsprövningar för att försäkra dig om en trygg städningsupplevelse så att du alltid blir 100% nöjd med resultatet.

Vi gör allt i vår makt för att du ska få samma städare hos dig men vi kan inte alltid garantera detta på grund av oförutsägbara faktorer som sjukdomar, semestrar, befordringar, o.d. I sällsynta fall kanske vi måste skicka någon annan städare till dig.

Våra tjänster finns tillgängliga 7 dagar i veckan mellan kl.07:00 och 20:00.

Om du vill så kan du vara det, men det är inte obligatoriskt. Du kan till exempel lämna nyckeln gömd på en överenskommen plats när du bokar städningstjänster hos oss. Om du har tänkt att få städningshjälp regelbundet under en längre tid så rekommenderar vi att du förser med en extranyckel din personliga städare. Detta diskuterar vi vid första träffen.

Stäng dörren till alla rum som du inte vill ska städas, så fokuserar vi vår energi på allt annat som du vill ha städat.

Kunden skall själv tillhandahålla både städutrustning och rengöringsmedel. Dock kan vi erbjuda våra städartiklar för en extra kostnad.
Allt detta ingår i en flyttstädning.

Vi godtar betalning via betal- & kreditkort, banköverföring, Swish eller kontant. Du betalar endast efter att tjänsten är helt utförd. Alla transaktioner är krypterade för din säkerhets skull och vi sparar aldrig några kortuppgifter.

Du kan boka om en tid närsomhelst. Om du däremot vill avbeställa en bokning måste du göra det minst 24 timmar innan din inbokade tid annars får du betala en annulleringsavgift på 400 kronor.

Har du en fråga som inte har svarat?